HONNINGKRUKKEN - Månedens inspirasjon

Gode tanker,
de er som korn der sprer glede
og avler nytt korn
(G.Schott)

Medlemskap

Vi ønsker alle lesere av vår nettside velkommen som medlemmer i landets eneste støttekontaktforening! Kontingenten er kun kr 250,- pr. år.

For å bli en organisasjon å regne med overfor de byråkratiske og politiske systemene, er det viktig å representere et større antall støttekontakter, fritidsassistenter og treningskontakter.

Slik trenger vi også støttemedlemmer som vil vise at andre støtter saken vår som er å skape et bedre tilbud til de som trenger tjenestene – og arbeide for gode vilkår for støttekontakter, fritidsassistenter og treningskontakter.

Når du melder deg inn i foreningen, mottar du heftet ”Støtte og Kontakt.  Fra isolasjon til relasjon” (Forlaget Psykiatrisk Opplysning). Se omtale under Bestill materiell.

Se for øvrig info om foreningen/medlemskap i vår brosjyre.

Vil du bli medlem, bruk vårt  kontaktskjema og kryss av for; Ønsker å bli medlem. Du kan også benytte blanketten i vår brosjyre eller lage en e-post med de opplysningene vi spør etter i blanketten og sende den til styreleder Alice Stokkeland, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.